Фитнес кът у дома

Фитнес и Хранителни Добавки

От известно време претегляте наум всички „за“ и „против“ на фитнес къта у дома? Няма какво да се чудите. Особено ако не ви стига времето и все по-рядко стигате до фитнес залата. Трябва ви малко място и яснота какви цели искате да постигнете с вашата фитнес програма, за да знаете към какви фитнес уреди да се насочите. Ето ви някои основни насоки.

Степер

Този малък, компактен уред е идеален за кардио тренировки. С него оформяте прасците, бедрата и мускулите на дупето. Можете да си вземете и степер с въжета, за да натоварвате едновременно долната и горната част на тялото.

Въже за скачане

То заема доста по-малко място от степера, по-евтино е и също е идеално за кардио тренировки. Разбира се, трябва да си осигурите достатъчно пространство, в което да скачате с него.

В резултат на редовното скачане на въже подобрявате координацията си, мускулите на краката ви заякват и се оформят.

Горите и мазнини, но ако искате да отслабнете най-добре е да комбинирате кардио тренировката с вдигане на тежести.

Кростренажор

Това е идеалният уред за домашен фитнес. Ако освен него, си вземете и дъмбели, домашната ви фитнес зала е готова. С кростренажора наподобявате движения като при ски бягане и натоварвате доста цялото тяло, горите мазнини и укрепвате всички мускулни групи.

Дъмбели

Не е ли по-добре да си вземете гирички? Всъщност не. Дъмбелите са практично решение, особено ако и двамата с партньора ви тренирате у дома, защото можете да добавяте или махате тежести от тях. Упражненията с дъмбели, развиват мускулите, подобряват силовата издръжливост и в комбинация с кардио тренировки ви помагат да отслабнете.

Велоергометър

Ако разполагате с повече място, може да си вземете и този уред. Симулирането на каране на колело ви помага да поддържате в добра форма цялото си тяло, но все пак най-много натоварвате мускулите на прасците и бедрата. Може да карате изправени, тогава ще натоварвате и мускулите на дупето. Като ползвате редовно велоергометъра горите мазнини и допринасяте за здравето на сърдечно-съдовата си система.

Гребен тренажор

Ако искате да развивате хармонично всички големи мускулни групи, то това е вашият уред. С негова помощ натоварвате пълноценно цялото тяло и поддържате в отлична форма мускулите на гърба, ръцете, корема и бедрата.

Лежанка за щанга 

Ако има къде да разположите кростренажор, велоергометър, гребен тренажор и ви остава още място, вземете си и лежанка за щанга. Ако искате да работите за гърди и да развивате силата си, вдигането на тежести от лег, трябва да е съществена част от фитнес програмата ви. Препоръчваме ви да изберете модел, на който можете да регулирате позицията и височината.

Тези уреди да ви необходими за идеалната домашна фитнес зала. Ако не разполагате с достатъчно място, може да си вземете само кростренажор, дъмбели и въже за скачане.

Дали ще имате красиво и стегнато тяло и ще бъдете здрави, зависи най-вече от постоянството ви в тренировките, правилното натоварване и хранене.

Автор: Иванка Могилска

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *